fbpx

Általános Szerződési Feltételek

PDF-ben letölthető (elállási és panaszügyintézési mellékeltekkel) innen.

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care (Molnár-Jilek Viktória e.v., 2095 Pilisszántó, Petőfi Sándor utca 27.) által a https://wwww.viktoriajilek.hu weboldalon (továbbiakban: weboldal) keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (továbbiakban: Eker tv.) 2. § a.) pontja szerint elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfél (továbbiakban: ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazzák.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

1. Az Eladó adatai

Az Eladó neve:                                                    Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care, Molnár-Jilek Viktória egyéni vállalkozó
Az Eladó székhelye:                                            2095 Pilisszántó, Petőfi Sándor u. 27.
A Eladó elektronikus levelezési címe:                  bio@viktoriajilek.hu
Telefonos elérhetőség:                                        +36 30 260 1841
Nyilvántartási szám:                                            55140539
Adószám:                                                            56491694-1-33
A szerződés nyelve:                                             magyar
Tárhely szolgáltató:                                             https://www.mediacenter.hu

2. Általános tudnivalók

2.1  A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Feltételek értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ide vonatkozó rendelkezései. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

2.2 Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

2.3 Ezen Általános Szerződési Feltételeket hatálya 2020. december 3. napjától visszavonásig, vagy újabb módosításig érvényes. Amennyiben módosítás történik, azt az Eladó minden esetben a Vevő számára elérhető módon közzéteszi.

2.4 Tilos az Eladótól származó információk, képek bármilyen formában történő megváltoztatása és ismételt megjelentetése. A megjelent anyagokkal kapcsolatos minden további jogot az Eladó fenntartja, és szükség esetén azt bírósági úton érvényesíti.

3. A megvásárolható termékek köre

3.1  Az Eladó termékei biokozmetikumok (pl.: arcápolási termékek, szappanok, olajkeverékek és teakeverékek). Továbbá lehetőség van bőrápoláshoz kapcsolódóan fitoterápiás tanácsadásra (online vagy személyesen), illetve fenti témában workshopokon, tanfolyamokon való részvételre (online vagy személyesen).

4. Rendelési információk

4.1  A Vevő a weboldalon történő vásárlásával/jelentkezésével kijelenti, hogy jelen ÁSZF, valamint a weboldalon közzétett Adatkezelési és Adatvédelmi Tájékoztatóban foglaltakat megismerte és elfogadja.

4.2  A Vevő a vásárlás/jelentkezés során köteles a saját, valós adatait megadni. Amennyiben a vásárlás/jelentkezés során megadott adatok valótlanok, vagy más személyhez kötődnek, a létrejövő szerződés semmis. Az Eladó kizárja felelősségét, amennyiben a Vevő más nevében, más személy adataival veszi igénybe a szolgáltatásokat.

5. A megrendelés menete

5.1 A weboldalon megjelenített termékek online rendelhetőek meg. (a „SHOP” fülre kattintva a weboldalon keresztül) Tanácsadásra, a „TANÁCSADÁS” fül alatt, míg Workshopra/Tanfolyamra az „ESEMÉNYEK” fül alatt lehet jelentkezni. Ezen szolgáltatások során személyesen is lehetőség van bizonyos termékek megvásárlására. A termékekre megjelenített árak forintban értendőek és áfát nem tartalmaznak. (AAM jelentése = alanyi áfamentes)

5.2 Amennyiben akciós ár/ kupon kerül meghirdetésre, az Eladó az akció/kupon felhasználásának részleteiről és időtartamáról köteles pontos tájékoztatást nyújtani. Egy vásárlás alkalmával csak egy kupon használható fel, tehát a kedvezmények nem vonhatóak össze.

5.3  A weboldalon történő megrendelés során a Vevő a „SHOP” fül alatt kiválasztja az adott terméket, majd a mennyiség megjelölésével a Kosárba helyezi. A Kosár tartalma bármikor megtekinthető, módosítható vagy törölhető, a Kosár piktogramra kattintással. „Tovább a pénztárhoz” gomb megnyomásával meg kell adni a rendeléshez szükséges számlázási adatokat név (vezetéknév-keresztnév/cégnév), lakcím, telefonszám, email cím illetve ha a számlázási cím eltér, szállításhoz szükséges adatokat is meg kell adni, mint szállítási név/cím valamint telefonszám, email cím. Ezután kell kiválasztani a fizetési módot (közvetlen banki átutalás, bankkártyás fizetés PayLike rendszeren keresztül, utánvétes fizetés), majd a jelen ÁSZF elfogadása után, „Megrendelés elküldése” fülre kell kattintani, így a megrendelés véglegesítésre kerül, melyről rövid időn belül visszaigazoló email kap a Vevő.

5.4  A PayLike ApS. rendszeren keresztül történő bankkártyás fizetés során a Vevőnek meg kell adnia a számlázáshoz szükséges adatokat, email címét, a bankkártya adatokat majd a vásárlási folyamat végén kap egy visszaigazoló levelet, majd automatikusan megkapja a számláját. A PayLike ApS. Adatkezelési Tájékoztatója az alábbi linken érhető el:

https://paylike.hu/privacy/policy

5.5 Előre utalással történő fizetés során a Vevő a rendelés véglegesítése után kapott visszaigazoló emailben megkapja az utaláshoz szükséges számlaszámot és információkat (rendelési számot megjegyzés rovatban fel kell tüntetni). A visszaigazoló email megérkezésétől számítva 2 napon belül kell teljesíteni az utalást, egyéb esetben a rendelés törlésre kerül. A számla az összeg beérkezését követően kerül kiállításra.

Utánvételes fizetés során a Vevő a rendelés véglegesítése után kapott visszaigazoló emailben megkapja a szükséges információkat, majd a kiválasztott csomagautomatában/ csomagpontra (Foxpost vagy MPL PostaPont), illetve a Magyar Posta MPL házhozszállításon keresztül teljesíti a fizetést, a csomag átvételekor.

A Foxpost Zrt. Adatkezelési Tájékoztatója az alábbi linken (letölthető) érhető el:

http://www.foxpost.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/

A Magyar Posta Adatkezelési Tájékoztatója az alábbi linken érhető el:

https://posta.hu/adatkezelesi_tajekoztato

5.6  A számla automatikusan kerül kiállításra a www.billingo.hu oldalon vagy kivételes esetekben az Eladó által szintén a Billingo rendszeren keresztül történik. A számla az összeg beérkezésétől számított 3 napon belül kerül kiállításra és megküldésre email üzenetben.

5.7 A Billingo Technologies Zrt.által üzemeltetett www.szamlazz.hu oldal Adatkezelési Tájékoztatója az alábbi linken érhető el:

https://www.billingo.hu/kapcsolat

5.8 Amennyiben személyes tanácsadás, vagy tanfolyam során lehetőség van termékek megvásárlására, akkor is email üzenetben kerül a számla megküldésre, a készpénzes kifizetés megtörténte után.

6. A megrendelés feldolgozása, megrendelt termékek

6.1 A megrendelések feldolgozása munkanapokon 24 órán belül történik, hétvégén vagy munkaszüneti napokon leadott rendelés esetén annak feldolgozása az azt követő munkanapon történik..Az Eladó minden esetben email üzenetben visszaigazolja a megrendelést és tájékoztatja a Vevőt, ha a megrendelés teljesítése valamilyen technikai vagy egyéb probléma miatt átmenetileg akadályba ütközött.

6.2 Az általános teljesítési határidő; minden aznap 12:00-ig leadott rendelés esetén még aznap-Foxpost-, legkésőbb másnap -MPL- megtörténik a csomag feladása (kivéve: előreutalás esetén, mikor a vételár beérkezésének időpontjától számított 1 munkanapon belül történik a csomag feladása.  MPL futárszolgálat választása esetén a futár által felvett csomag a feladástól számított 24 órán belül kerül kiszállításra. MPL PostaPont csomagpont illetve Foxpost általi csomagfeladás esetén a feladástól számított 2-3 nap esetén vehető át a megjelölt csomagponton/ automatában. A Vevő és az Eladó egyéb egyedi esetben más határidőben is megállapodhatnak a teljesítés időpontja tekintetében.

6.3 Ha az Eladó a szerződésben foglalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert meghatározott termék nem áll rendelkezésére vagy nem elérhető, köteles erről az Eladó a Vevőt haladéktalanul értesíteni, és a vételárat visszafizetni legkésőbb 30 napon belül.

Az Eladó fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Vevővel történő egyeztetést követően kerülhet sor

6.4 A Vevő minden esetben visszaigazoló email üzenetet kap a rendelésről és annak állapotáról.

7. A jelentkezések feldolgozása, megrendelt szolgáltatások

7.1 Személyes tanácsadásra jelentkezni a weboldalon keresztül egy űrlap kitöltésével, vagy email üzenetben kell. Személyes tanácsadás kizárólag hétfői napokon 9:30-15:00 óra közötti időpontokban lehetséges. A tanácsadás pontos helyszínéről, időpontjáról, fizetés módjáról és egyéb fontos információkról felek közti egyeztetést követően visszaigazoló emailt kap a Vevő.

7.2 A tanácsadás kb. 45 percet vesz igénybe.

7.3 Személyes tanácsadás esetén, a szolgáltatás díjának 50 %-át előre utalással kell teljesíteni, a fennmaradó összeget készpénzben kell a tanácsadáskor fizetni. (Részletek az 5.5. pontban találhatóak.) A számla az összeg kifizetésétől számított 3 napon belül kerül kiállításra és megküldésre email üzenetben.

7.4 Eladó a Vevőt a személyes tanácsadás időpontja előtt 24 órával telefonon vagy emailben felkeresi és egyeztet, hogy biztosan megjelenik-e a lefoglalt időpontban. Esetleges új időpont foglalása, valamint az előre átutalt díj sorsa (kivéve: ha 3 napon belül nem érhető el, illetve nem is jelentkezik, akkor az előr átutalt összeget az Eladó nem téríti vissza) a felek között egyéni megegyezés tárgya. Ismétlődő lemondások esetén Eladó dönthet úgy, hogy megtagadja a Szolgáltatást Vevőtől.

7.5 Online tanácsadásra jelentkezni a weboldalon keresztül egy űrlap kitöltésével, vagy email üzenetben kell. A tanácsadás pontos időpontjáról, a Zoom Meeting linkjéről és egyéb fontos információkról felek közti egyeztetést követően visszaigazoló emailt kap a Vevő.

7.6 Online tanácsadás esetén kizárólag előre utalással van lehetőség fizetni. A számla az összeg kifizetésétől számított 3 napon belül kerül kiállításra és megküldésre email üzenetben

7.7 A tanácsadás kb. 45 percet vesz igénybe.

7.8 Online tanácsadás lemondása legkésőbb 24 órával a lefoglalt időpont előtt lehetséges, a megadott elérhetőségek bármelyikén. Esetleges új időpont foglalása, valamint az előre megfizetett tanácsadás vételárának újbóli felhasználása, avagy visszatérítése a felek közötti egyéni megegyezés tárgya. Ismétlődő lemondások esetén Eladó dönthet úgy, hogy megtagadja a Szolgáltatást Vevőtől.

7.9 Workshopra/ tanfolyamra egyéb eseményre a weboldalon történő jelentkezés esetén a visszaigazoló email üzenetben történik minden fontos információ az eseményről a Vevő részére. (Kivételes esetben lehetőség van a workshopok/ tanfolyamok online megtartására, amely ugyanazon feltételek érvényesek, amelyek az online konzultáció esetében is a 7.5. pontban, továbbiakban a jelentkezők, érdeklődők minden információt emailben kapnak meg)

7.10 Workshopra /tanfolyamra jelentkezés esetén kizárólag előre utalással van lehetőség fizetni, melynek határideje a workshop/tanfolyam kezdőnapjától visszafelé számítva 1 hét. (Részletek az 5.5. pontban találhatóak) A számla az összeg kifizetésétől számított 3 napon belül kerül kiállításra és megküldésre email üzenetben

7. 11 Workshopon/tanfolyamon való részvétel lemondása a 7.10. pontban meghatározott fizetési határidő (azaz a workshop/tanfolyam kezdetétől számított 1 héttel előbb) után 3 napon belüli Eladó felé írásbeli jelzés esetén 100 %-ban visszatéríthető. A fizetési határidő lejárta utáni 4.,5.,6. napon 50 %-ban visszatéríthető. Ha késedelembe esik és nem teljesíti ezen határidőket, illetve nem jelenik meg az eseményen, visszatérítésre nincs lehetőség.

7. 12 Workshop/tanfolyam lemondása esetén, legkésőbb 24 órával a lefoglalt időpont előtt lehetséges, a megadott elérhetőségek bármelyikén. Esetleges új időpont foglalása, valamint az előre megfizetett tanácsadás vételárának újbóli felhasználása, avagy visszatérítése a felek közötti egyéni megegyezés tárgya. Ismétlődő lemondások esetén Eladó dönthet úgy, hogy megtagadja a szolgáltatást a Vevőtől.

7.13.Az Eladó feltételezi, hogy a Vevő rendelkezik azzal a technikai tudással és informatikai háttérrel, amely szükségeltetik az online meetingen való részvételhez. A Vevő technikai tudásának/lehetőségeinek hiányosságai/korlátai miatt az Eladó nem tud felelősséget vállalni, ha a tájékoztatás, egyeztetés és a termékleírás ellenére sem sikerül azt elérhetővé tenni számára azt.

8. Szállítás

8.1 A termékek kiszállítása az alábbi szolgáltatókkal közreműködésével történik Vevő választása szerint:

  • Foxpost Csomagautomata
  • MPL PostaPont
  • MPL Csomagküldő szolgáltatás

Az átvétel időpontjáról SMS- ben, email-ben vagy akár telefonhívás útján kap tájékoztatást.

8.2 A postaköltség díja 20.000 Forint összeg alatti vásárlás esetén a Vevőt terheli, melynek összege függ a csomag méretétől és súlyától.

8.3 Az aktuális díjszabások megtalálhatóak a www.posta.hu, valamint a www.foxpost.hu oldalon. Ez az összeg a fizetési mód kiválasztása után automatikusan hozzáadódik a vásárlás végösszegéhez. Az Eladó vállalja, hogy a 6.2. pontban meghatározottak szerinti a csomagot mielőbb feladja. Ingyenes a szállítás minden 20.000 Forint összegű vásárlás fölött.

8.4  Aktuális díjszabások:

Magyar Posta díjszabása:

 MPL házhozszállítás esetén:

1kg-ig1804 Ft
2 kg-ig1852 Ft
3 kg-ig1947 Ft
4 kg-ig2012 Ft
5 kg-ig2091 Ft
10 kg-ig2209 Ft
15 kg-ig2551 Ft
20 kg-ig2646 Ft

Utánvét díja (MPL):

20000 Ft-ig271 Ft
50000 Ft-ig390 Ft
100000 Ft-ig690 Ft
200000 Ft-ig989 Ft

PostaPontra történő szállítási díjak:

1kg-ig1418 Ft
2 kg-ig1497 Ft
3 kg-ig1551 Ft
4 kg-ig1607 Ft
5 kg-ig1655 Ft
10 kg-ig1829 Ft
15 kg-ig1964 Ft
20 kg-ig2067 Ft

Utánvét díja (Postapont):

20000 Ft-ig271 Ft
50000 Ft-ig390 Ft
100000 Ft-ig690 Ft
200000 Ft-ig989 Ft

Foxpost csomagautomata szállítási díjak:

  • 862 Ft

Utánvét díja:

  • 191 Ft

8.5 Az Eladó a csomag megsemmisüléséért, elvesztéséért, megsérüléséért vagy bárminemű szállítás körében előforduló problémáért felelősséget nem vállal. A felelősség ilyen esetekben kizárólag a Magyar Posta Zrt.- t valamint a Foxpost Zrt.-t terheli. Az Eladó a tőle adott helyzetben elvárhatóak szerint jár el esetleges probléma esetén. ( pl: a csomag feladásának időpontjáról tájékoztatás, igazolás stb.)

8.6 A csomag kézhezvételekor a csomag sértetlenségét kötelező ellenőrizni, probléma esetén a szállítást végző cég felé kell jelezni a problémát.

8.7 Probléma esetén küldeménye(i) felől – szükség esetén – az alábbi elérhetőségeken érdeklődhet:

MPL:

Telefonon: +36-40-31-32-33 (munkanapokon 08:00 – 17:00 óra között).

E-mailben: customer.service@posta.hu

Foxpost:

Ezen link üzenetküldő felületein keresztül:

https://foxpost.hu/ugyfelszolgalat

9. Szerződés létrejötte

9.1 Ha a Vevő megrendelést küld Eladónak a weboldalon keresztül, az Eladó pedig a megrendelést visszaigazolja, távollévők közötti szerződés jön létre a felek között, amely elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a 2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyről, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak.

9.2 Az ily módon létrejött szerződés írásban kötött szerződésnek minősül, amelyre a magyar jog az irányadó. A szerződésre jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek az irányadóak. A Vevő vásárlásával magára nézve kötelezőnek fogadja el a fentiekben foglaltakat.

10. Elállás joga

10.1 Az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU számú irányelvének, továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 20. § (1) szerint „Az üzlethelyiségen kívül kötött és a távollévők között kötött szerződés esetén a fogyasztót a (2) bekezdésben /szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződés megkötésének napjától számított 14 napon belül gyakorolhatja./ meghatározott határidőn belül indokolás nélküli elállási jog illeti meg.”

Az elállási jog gyakorlására nyitva álló idő attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vevő vagy az általa megjelölt a terméket átveszi.  

Vevő a szerződés megkötésének napja, és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Amennyiben aznap nem került feladásra még az áru (12:00 óráig lehet leadni a rendelést, hogy Foxpost választása esetén aznap, MPL szolgáltatások esetén másnap feladásra kerüljön a megfelelő feltételek teljesülése esetén) írásbeli jelzés esetén Eladó törli a megrendelést. Ebben az esetben Vevőt semmilyen költségviselési kötelezettség nem terheli.

10.2 Vevő akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.  

10.3 Vevőnek írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot (I. számú melléklet) megküldenie 14 napon belül.  

A Vevő kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

Az Eladó nem köteles a Vevő felé megtéríteni azon többletköltségeket, amely az Eladó által felkínált legolcsóbb szokásos szállítási módtól eltérő szállítási mód választásából adódik.

10.4 A visszatérítést Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta az áru(ka)t, vagy a Vevő bizonyítékot nem szolgáltatott arra vonatkozóan, hogy azokat visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

A termék visszaérkezését követő 14 napon belül a Vevő által megadott bankszámlaszámra visszatéríti Eladó a termék vételárát, a szállítási költséggel együtt.  

10.5 Amennyiben a Vevő élni szeretne elállási jogával, annak jelzését megteheti Eladó elérhetőségeinek valamelyikén a mellékelt nyilatkozat megküldésével. (I. számú melléklet)

10.6 A biokozmetikumokat, olajkeverékeket, szappanokat valamint a teakeverékek, melyek emberi fogyasztás, felhasználás útján hasznosuló termékek jellegükből fakadóan kizárólag felbontatlanul, sértetlen csomagolásban veszi vissza az Eladó. A csomagolás sérüléséből adódó költségek a Vevőt terhelik. Vevő viseli az áru visszaszolgáltatásából eredő költségeket, ezen felül egyéb költség nem terheli.

Az Eladó követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A Vevő jogosult elállási jogát gy akorolni, ha a termékről felbontás után derül ki, hogy rendeltetésszerű használat mellett nem rendelkezik a termék azon tulajdonságokkal, amit ígér, vagy nem felel meg a hivatalos forgalomba hozatali törvényeknek. A Vevőnek minden esetben bizonyítania kell, hogy azt rendeltetésszerűen használta, és elvégezte az allergia próbát a bőrén. (pl.: fényképpel) Ez esetben a termékre 8 napos cserelehetőség van, vagy a felek közti megegyezés szerint a vételár visszatéríthető.

11. Felelősség kizárása

11.1 A vásárolt termék sértetlenségét a Vevő átvételkor köteles ellenőrizni. Eladónak nem áll módjában a jótállást érvényesíteni, ha a termék sértetlen átvételét igazoló dokumentum aláírása után a Vevő külsérelmi hibára hivatkozik.

11.2 A Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care termékismertetőknél leírtakat oly módon készítette az Eladó, hogy semmiképpen ne adjon félreérthető információkat. Eladó semmilyen esetben sem tehető felelőssé a termék használatával kapcsolatban a Vevőnek vagy másnak okozott közvetlen vagy közvetett kárért, vagy bármilyen más kárért.

12. Panaszkezelés

12.1 A Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care. célja, hogy valamennyi megrendelést megfelelő minőségben, a Vevő teljes megelégedettsége mellett teljesítsen. Amennyiben a Vevőnek mégis panasza van a megrendelés teljesítésével, avagy a termékkel kapcsolatosan, úgy panaszát az 1. pontban megjelölt elérhetőségek valamelyiken teheti meg. (telefon, email, posta)

12.2 Az Eladó a panaszt lehetőség szerint azonnal kivizsgálja, és orvosolja. Egyéb esetben az Eladó a beérkezett panaszokra 30 napon belül írásban vagy email üzenetben érdemi választ ad. Az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni és annak egy másolati példányát elküldi a Vevőnek. A panaszt a felvétel napjától számított 5 évig, az arra adott válasszal együtt megőrzi.

12.3 Amennyiben a Vevő panaszának békés rendezésére tett kísérlet és nem járt eredménnyel- tehát arra elutasító választ kap- azt írásban meg kell indokolnia A Vevő jogosult vitás eset rendezésének igényével a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testülethez, vagy bírósághoz fordulni, a fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályok sérelmének gyanúja esetén az illetékes kormányhivatal fogyasztóvédelmi főosztályához intézhet bejelentést.

Olyan fogyasztói jogviták esetén, ahol a felek nem találnak megoldást peren kívül, a ÍV a békéltető testület eljárását kezdeményezheti.

Az Eladó székhelye szerinti illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület
1016 Budapest, Krisztina körút 99., III. emelet 310.;
levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.:10.
telefonszám:06 1 488 2131
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

10.4 Vevő jogosult a felmerült jogvitája esetében online vitarendezési fórumon keresztül eljárást kezdeményezni. Az 524/2013/EU rendelet szerinti online vitarendezési platform elérhetőségei az alábbiak:

A Budapesti Békéltető Testület által üzemeltetett Online Vitarendezési Platform kapcsolattartói pont elérhetőségei: 

onlinevita@bkik.hu

Az Európai Bizottság által működtetett központi ügyfélszolgálat elérhetősége:

ec-odr@europa.eu

Az Európai Unió Bizottsága által működtetett online vitarendező platform elérhetősége: http://ec.europa.eu/odr

12.5 A Vevő és az Eladó vállalja, hogy mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. Amennyiben ez nem lehetséges, a jogvita rendezésére a Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care. magyar bíróság joghatóságát, és a hatásköri szabályoktól függően a Budakörnyéki Járásbíróság kizárólagos illetékességét köti ki.

12.6 A Vevő és az Eladó között létrejött jogviszonyra Magyarország jogszabályai, így különösen a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, illetve az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadóak.

13. Adatkezelés

13.1 Az Eladó a weboldal a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az Eladó a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a weboldalon/email üzenetben leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban.

Részletes tájékoztatás az adatkezelésről itt található:

https://viktoriajilek.hu/wp-content/uploads/2020/12/Adatkezelesi-tajekoztato-20201203.pdf

Ügyfélszolgálat:

Telefon: mindennap 8:30- 15:30 között
Email: bio@viktoriajilek.hu

Budapest, 2020. december 3.

                                                                                               Molnár-Jilek Viktória e.v.

                                                                                   Viktoria Jilek Bio Beauty & Health Care

A termék a kosárba került.
0 termék - Ft